Kulturhelg i den kungliga huvudstaden.

Jag är trött! Jag har igår och idag gått på Andy Warhol-utsällningen på Modenrna Museet, massa, massa utställningar från hela Europa på Supermarket, Chinagirl på Konstnärshuset, rysk samtida konst på Wetterling galleri och så ett gäng utställningar på Kulturhuset. Det har varit roligt, intressant, lite kostsamt och väldigt uttröttande! Jag är helt slut! Anledningen till detta besök i den kungliga huvudstaden är följande: studiebesök. Det har varit en mysig men intensiv helg, och jag har även hunnit klämma in en del shopping och öldrickande med ett par klasskompisar också. Nu sitter jag ensam hemma i brorsans lägenhet varpå bror + tjej är ute och dricker öl. Själv har jag roat mig med Melodifestivalen, ett varmt bad och knäckemackor. Hur gött som helst. Nu skall jag torka håret och krypa i säng för att sen i morgon bitti bege mig hemåt till Gotland och min baby igen. Bra helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du hade en helmysig helg! Hur var Warhol utställningen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback